Михайлова Н. П. Особливості формування педагогічної майстерності студентів-піаністів у музичному внз
Головна/
Наука/
Видання / Книги
/ Михайлова Н. П. Особливості формування педагогічної майстерності студентів-піаністів у музичному внз
Автор: Н. П. Михайлова
Рецензенты: М. Б. Степаненко, А. Ф. Линенко, С. В. Мірошниченко
Видавництво: Одеса: Астропринт, 2014
Тираж: 500 прим.
К-сть cторінок: 136
ISBN: 978-966-190-914-3
Книга присвячена дослідженню умов формування педагогічної майстерності студентів-піаністів вищих навчальних закладів мисте¬цтва. Аналізуються твори малої форми видатних зарубіжних та укра¬їнських композиторів другої половини XX, початку XXI століття, на¬даються методичні рекомендації до вивчення 26 етюдів О. Скрябіна (тв. 2, тв. 8, тв. 42, тв. 49, тв. 56, тв. 65).
Вступ 5
Розділ І
ПСИХОЛОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
1.1. Професійна спрямованість студентів-піаністів до педагогічної діяльності в процесі навчання у музичному ВНЗ 11
1.2. Про деякі психолого-педагогічні особливості педагогічної профорієнтації студентів-піаністів 13
1.3. Професійні вимоги до діяльності педагога-музиканта 18
1.4. Профорієнтаційна спрямованість навчально-виховного процесу 23
Розділ 2
УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ В МУЗИЧНОМУ ВНЗ 27
2.1. Формування навичок педагогічного мислення як найважливіша умова підготовки до педагогічної діяльності 28
2.2. Роль проблемного навчання у формуванні музично-педагогічного мислення 33
2.3. Порівняльний аналіз інтерпретацій як засіб активізації науково-пізнавальної діяльності майбутнього педагога-піаніста 42
Розділ З
РОБОТА НАД СУЧАСНИМ ФОРТЕПІАННИМ РЕПЕРТУАРОМ: ТВОРИ МАЛОЇ ФОРМИ
3.1. Освоєння сучасного педагогічного репертуару як важлива складова частина професійного навчання музиканта-педагога 54
3.1.1. Твори малої форми зарубіжних композиторів XX ст. 55
3.1.2. Твори малої форми українських композиторів XX ст. 64
3.2. Специфіка вивчення сучасного педагогічного репертуару в ДМШ 67
3.3. Розвиток музично-слухових уявлень, ритмічного почуття на основі вивчення творів сучасних композиторів 78
3.4. Методичні рекомендації до вивчення етюдів О. М. Скрябіна 82
3.4.1. Етюди О. М. Скрябіна тв. 8 84
3.4.2. Етюди О. М. Скрябіна тв. 42 98
3.4.3. Етюди О. М. Скрябіна тв. 49, тв. 56, тв. 65 112
Висновки 124
Предметний покажчик 128
Іменний покажчик 129
Список використаної літератури 130