Бородавкін С. О. Оркестровий стиль епохи барокко (за матеріалами творчості Й. С. Баха)
Запропонована робота має безсумнівну теоретичну і практичну цінність. В ній вперше в теорії та методиці аналізу оркестрових стилів найдокладніше розглядаються з цієї точки зору Бранденбурзькі концерти та Оркестрові сюїти И. С. Баха. Важливо, що при цьому в результаті виводяться загальні принципи оркестрового мислення Й. С. Баха.
Окрім оригінальної методики аналізу, в якому враховується жанр, форма, фактура і темброва драматургія творів, робота насичена широкою інформацією про конкретний склад, взаємодії і взагалі - про відношення тембрів в єдину , і, разом з тим , єдинороздільній структурі композицій И. С. Баха.
В принципі, дана розробка може служити корисним посібником для музикознавців і композиторів, які бажають задавольнити свій пізнавальний і практичний інтерес до музики епохи барокко.
Після прочитання роботи Стає ясною безпідставність досліджень про Баха, які стверджують, що в нього немає свого оркестрового стилю, і все, що відноситься до драматургії тембрів носить випадковий характер.
Враховуючи інформаційну насиченість роботи, її міцний методичний і теоретичний базис і практичну корисність, можна вважати, що методична розробка Бородавкіна С. О. заслуговує опублікування.