Міністерство освіти і науки України
 
Вступна кампанія 2021
 
 
Міністерство культури, молоді та спорту України
 
Сервіс перевірки текстів на ознаки плагіату UNICHECK

Фоміна Т. М. Стильові принципи фортепіанного виконання і можливості індивідуальної виконавської інтерпретації

Одеська національна музична академія :: Видання :: Фоміна Т. М. Стильові принципи фортепіанного виконання і можливості індивідуальної виконавської інтерпретації

Автор: Фоміна Т. М.

Видавництво: Одеса: Астропринт, 2014

Тираж: 300 прим.

К-сть cторінок: 136

ISBN: 978-966-190-789-5

Навчальний посібник, підготовлений на базі узагальнення та сис­тематизації творчої практики професора Л. Н. Гінзбург — провідного представника одеської фортепіаної школи, спрямовано на поповнен­ня методичних розробок теорії фортепіанного виконавства. Роз­глядаються науково-теоретичні підходи до проблеми виконавського мислення, висвітлено основні напрямки формування індивідуальної інтерпретації творів музичної класики (на прикладі творів Л. ван Бет­ховена, Р. Шумана, С. Франка, Ф. Ліста, С. Рахманінова) в аспекті ви­конавського втілення їх стильових показників.

Робота орієнтована на програму з фаху «фортепіано», а також лек­ційний курс «Методика викладання гри на фортепіано» для середніх та вищих спеціальних навчальних закладів музичної освіти і може бути використана як студентами, аспірантами, викладачами, так і усіма, хто цікавиться питаннями розвитку національного фортепіанного вико­навського мистецтва.

Рецензенти:

  • С. В. Шип, доктор мистецтвознавства, професор, завідувач кафедри музичного мистецтва і хореографії Інституту мистецтв Південноукра­їнського національного університету ім. К. Д. Ушинського;
  • О. Д. Ліфоренко. професор кафедри спеціального фортепіано НМАУ ім. П. І. Чайковського;
  • Є. Л. Лисюк, заслужений працівник культури України, доцент, ди­ректор Одеської середньої спеціальної музичної школи-інтернату ім. П. С. Столярського