Дисертаційні роботи 2020
Дисертаційні роботи (2020)
№п/п |
Інвент. номер
|
Автор роботи |
Назва роботи |
Науковий керівник |
Місце захисту (написання) |
Кіль –ть стор. |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1. |
4085 |
Ван Мінцзе |
Лірична семантика жіночих образів в оперній творчості (Г. Доніцетті, Ш. Гуно, М. Римський -Корсаков, Дж. Пучінні) |
Маркова О.М. |
Одеса |
178 с. |
2. |
4086 |
Дроздова О.О. |
Творча складова технології гітарного виконавського мистецтва |
Давидов М.А. |
Одеса |
190 с. |
3. |
4087 |
Ду Сяошуан |
Явище художньої цілісності в камерно – вокальній творчості ( на матеріалі творів Д. Шостаковича, А. Шнітке, Е. Денісова) |
Осадча С. В. |
Одеса |
194 с. |
4. |
4088 |
Лу Юйцзюнь |
Цитування як композиційний принцип у фортепіанній творчості С. Рахманінова |
Мірошніченко С.В. |
Одеса |
202 с. |
5. |
4089 |
Немченко К.В. |
Літургійна символіка в оперній музиці ХІХ- початку ХХІ століть (на матеріалі творчості російських та українських композиторів) |
Осадча С.В. |
Одеса |
237 с. |
6. |
4090 |
Ніколаєвська Ю. В. |
Музична комунікація як інтерпретативний феномен ( на прикладі творчості ХХ – початку ХХІ століть) |
Москаленко В.Г. |
Харків |
516 с. |
7. |
4091 |
Новакович М.О. |
Галицька музика Габсбурзької доби (1772-1918) в контексті явища національної ідентичності |
Кияновська Л.О. |
Одеса |
494 с. |
8. |
4092 |
Чжан Цзиюань |
Національно – стильові архетипи образу маски в оперному мистецтві ХХ століття |
Осадча С.В. |
Одеса |
185 с. |
9. |
4093 |
Чжу Сяоле |
Фортепіанні цикли Ф. Ліста як предмет музично- виконавської концептуалізації |
Черноіваненко А.Д. |
Одеса |
189 с. |