Дисертаційні роботи 2019
Дисертаційні роботи (2019)
№п/п |
Інвент. номер
|
Автор роботи |
Назва роботи |
Науковий керівник |
Місце захисту (написання) |
Кіль –ть стор. |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1. |
4074 |
Батовська О.М. |
Сучасне академічне хорове мистецтво а cappella як системний музично- виконавський феномен |
Гребенюк Н.Є. |
Одеса |
519 с. |
2. |
4075 |
Ван Лунчуань |
Оперна сюжетологія як предмет сучасного музикознавства |
Грібінєнко Ю. О. |
Одеса |
193 с. |
3. |
4076 |
Го Цяньпін |
Вокальна декламація як музично – семантичний феномен в європейській оперній творчості ХІХ – ХХ століть |
Самойленко О. І. |
Одеса |
195 с. |
4. |
4077 |
Дун Сіньюань |
Семантика оперного образу у творчості М.А. Римського–Корсакова: діалог інтерпретацій |
Самойленко О.І. |
Одеса |
200 с. |
5. |
3846 |
Кисляк Б.М. |
Баян в камерно-ансамблевій музиці українських композиторів: історико-стильовий аспект |
Олійник О.Л. |
Одеса |
245 с. |
6. |
4078 |
Кучурівський Ю. С. |
Жанрова традиція реквієму у творчості композиторів Великобританії останньої третини ХХ – початку ХХІ століття |
Овсяннікова- Трель О.А. |
Одеса |
222 с. |
7. |
4079 |
Лі Фанюань |
Образи «Божественної комедії» Данте в композиторській поетиці доби романтизму |
Мірошніченко С.В. |
Одеса |
200 с. |
8. |
4080 |
Стрильчук О.С. |
Композиторська поетика Олів`є Мессіана у світлі концептологічного підходу |
Самойленко О.І. |
Одеса |
204 с. |
9. |
4081 |
Сунь Пейянь |
Жанровий стиль як категорія музичного мислення (на матеріалі фортепіанної творчості) |
Александрова Н.Г. |
Одеса |
195 с. |
10. |
4082 |
Чабан Т.І. |
Стильові засади символізму в сонатах західноукраїнських композиторів кінця ХІХ – першої половини ХХ століття |
Муляр П.М. |
Одеса |
200 с. |
11. |
4083 |
Чжан Мяо |
Вокально – виконавські чинники оперного стилю |
Марік В.Б. |
Одеса |
194 с. |
12. |
4084 |
Чжоу Дапін |
Жанрова образність у фортепіанній музиці ХХ століття ( на матеріалі творів європейських композиторів) |
Шип С.В. |
Одеса |
207 с дод. |