Дисертаційні роботи 2019

Дисертаційні  роботи (2019)

№п/п

Інвент.

номер

 

Автор роботи

        Назва роботи

Науковий керівник

 Місце захисту (написання)

Кіль –ть стор.

1

2

3

4

5

6

7

1.

4074

Батовська О.М.

Сучасне академічне хорове мистецтво  а cappella як системний музично- виконавський феномен

Гребенюк Н.Є.

Одеса

519 с.

2.

4075

Ван Лунчуань

Оперна сюжетологія як предмет сучасного музикознавства

Грібінєнко Ю. О.

Одеса

193 с.

3.

4076

Го Цяньпін

Вокальна декламація як музично – семантичний феномен в європейській оперній творчості  ХІХ – ХХ століть

Самойленко О. І.

Одеса

195 с.

4.

4077

Дун Сіньюань

Семантика оперного образу у творчості  М.А. Римського–Корсакова: діалог інтерпретацій

Самойленко О.І.

Одеса

200 с.

5.

3846

Кисляк Б.М.

Баян в камерно-ансамблевій музиці українських композиторів: історико-стильовий аспект

Олійник О.Л.

Одеса

245 с.

6.

4078

Кучурівський Ю. С.

Жанрова традиція реквієму у творчості  композиторів Великобританії останньої третини ХХ – початку ХХІ століття

Овсяннікова- Трель О.А.

Одеса

222 с.

7.

4079

Лі Фанюань

Образи «Божественної комедії» Данте в композиторській поетиці доби  романтизму

Мірошніченко С.В.

Одеса

200 с.

8.

4080

Стрильчук О.С.

Композиторська поетика Олів`є  Мессіана  у світлі концептологічного підходу

Самойленко О.І.

Одеса

204 с.

9.

4081

Сунь Пейянь

Жанровий стиль  як категорія  музичного мислення (на матеріалі фортепіанної творчості)

Александрова Н.Г.

Одеса

195 с.

10.

4082

Чабан Т.І.

Стильові засади  символізму в сонатах західноукраїнських композиторів кінця ХІХ – першої половини ХХ століття

Муляр  П.М.

Одеса

200 с.

11.

4083

Чжан Мяо

Вокально – виконавські чинники оперного стилю

Марік В.Б.

Одеса

194 с.

12.

4084

Чжоу Дапін 

Жанрова образність у фортепіанній музиці ХХ століття ( на матеріалі творів європейських композиторів)

Шип С.В.

Одеса

207 с дод.