Біографія:
Горелік Лариса Маратівна народилася у 1955 році. 1972 року закінчила 10 класів загальноосвітньої школи і 7 класів школи мистецтв № 1 в м. Одесі.
У 1976 році закінчила музичне училище по класу хорове диригування з червоним дипломом. У 1977 році прийнята на роботу до Одеського академічного театру опери і балету в якості артистки хору.
З 1978 по 1983 рік навчалася в Одеській державній консерваторії імені А. В. Нежданової по класу сольного співу професора, народної артистки України Поліванової Г. А. Закінчивши консерваторію з червоним дипломом, була запрошена на роботу на кафедру сольного співу в якості асистента професора Поліванової Г . А. і солістки оперної студії.
У 1983 році отримала звання лауреата на конкурсі камерних виконавців у м. Києві.
Протягом 10 років, будучи асистентом професора, почала викладати по класу педагогічної практики, камерному співу, сольного співу, вела лекції з методики та історії вокального виконавства.
З 1993 по 1997 рік навчалася в асистентурі-стажуванні Одеської державної консерваторії імені А. В. Нежданової по класу професора Поліванової Г. А.
У 2006 році захистила дисертацію по темі «Вокальный цикл в жанрово-видовой специфике камерного пения» і отримала звання кандидата мистецтвознавства.
2008 року була затверджена на посаді доцента кафедри сольного співу.
У 2010 та 2011 рр.. – член журі вокального конкурсу «Фея» м. Южний.
У 2012 році – член журі ІІ конкурсу інструментальних ансамблів та вокалістів «Пам'ять про Велику Перемогу», брала участь у вокально-хоровому фестивалі «Сонячний струм» (м. Житомир), давала майстер-клас.
Творча діяльність:
Протягом навчання у консерваторії Горелік Лариса Маратівна неодноразово брала участь у концертах класу професора Поліванової Г. А. та професора Іванової Л. І. Також, була першою виконавицею романсів і вокальних циклів студентів композиторського відділу, брала участь у концертах кафедри сольного співу, струнних інструментів, хорового диригування в якості солістки. Під керівництвом професора Поліванової Г.А. підготувала кілька програм сольних концертів, що складаються з творів зарубіжних та вітчизняних композиторів. Ці програми були виконані не тільки в стінах консерваторії, але і в Малому залі філармонії, Золотій залі літературного музею.
В рамках творчих контактів брала участь у постановці опери «Весілля» І.Стравінського під керівництвом німецького диригента Б. Вульфа. Виконувала головну роль Нареченої.
У 1992 та 1994 рр.. з цією постановкою проходили гастролі в Німеччині та Швейцарії.
У 1993 році брала участь у спільній українсько-німецької постановці «Реквієму» Й. Брамса та «Реквієму» В. А. Моцарта. У цьому ж році виїжджала на стажування до м. Куопіо (Фінляндія), де проводила майстер-клас і брала участь в концерті спільно зі студентами Одеської консерваторії.
До програми концертів, які виконувались у стінах Одеської національної музичної академії імені А.В. Нежданової увійшли арії та романси наступних авторів: І.С. Бах, В.А. Моцарт, Ф. Шуберт, Р. Шуман, Ф. Пуленк, К. Дебюссі, Шоссон, М. Глінка, М. Мусоргський, П. Чайковський, Гречанінов, Аренський, Черепнін, С. Рахманінов, І. Стравінський, В. Гаврилін, С. Слонімський, К. Цепколенко та багато інших авторів.
Наукова робота. Видання. Публікації:
У 2001 році Горелік Л. М. почала видавати статті, присвячені узагальненню виконавської діяльності, завдяки чому виникла тема дисертаційного дослідження під назвою: «Вокальный цикл в жанрово-видовой специфике камерного пения».
2006 року захистила дисертацію і отримала звання кандидата мистецтвознавства. З 1997 року виконувала обов'язки доцента кафедри сольного співу, а в 2008 році була затверджена в цьому званні.
За ці роки в наукових збірниках вийшли наступні статті:
- У истоков детского музыкального театра. М. Мусоргский «Детская».
- Особливості інтерпритації вокальних творів К. Дебюссі у вітчизняному виконавстві.
- «Вечерок» В. Гавриліна в світлі розвитку камерно-вокального жанру XX ст.
- Модернизм «Трьох пісень на вірші Е. Сітуел» У.Уолтона в контексті антитрадиціоналістичних устанвлень мистецтва XX ст.
- Специфика вокально-теоретической оснащённости камерного певца.
- Неоромантический смысл звучания вокального цикла в музыке ХХ века.
- Новая камерность в вокальном постренессансном искусстве.
- Д. Шостакович «Семь стихотворений А. Блока» и традиции камерно-вокального жанра ХХ столетия.
- Вокальні цикли Кармели Цепколенко у зв’язку з розвитком камерно-вокального жанру у другій половині ХХ століття.
- «...Ощутить радость творческой победы…» (о творчестве Т.А. Поливановой) // Музичний вісник, 2004.
- Искусство быть педагогом (о педагогической деятельности Ю.Е. Тетери) // Музичний вісник, 2005.
- Путеводная звезда (к юбилею Т.А. Поливановой) // Музичний вісник, 2009.
Педагогічна діяльність:
За період роботи на кафедрі клас Лариси Маратівни з камерного співу закінчили 35 виконавців, по класу сольного співу – 23 виконавця, за класом педагогічної практики близько 100 фахівців. У числі випускників:
- Бусуйок Н. – народний артист Молдови
- Граніч Р. – народний артист Росії
- Оганезова О. – народний артист України
Лауреати міжнародних конкурсів:
- Назаров Н.
- Масовіч Ю.
- Галько В.
- Шібівська Є.
- Мєшкова Л.
- Іфтоді А.
- Машівська І.
Шість студентів отримали звання магістра: Мошкина Є., Машівська І., Ген Юнь, Руденко Є., Ху Сяоузе, Шібівська Є.
Будучи керівником, підготувала до захисту магістерських робіт Волошину Є., Чугаєвського А., Шібівську Є., Цао І, Варатік Л.
На даний момент у класі проходять навчання дев'ять студентів по класу сольного співу, три студента по класу камерного співу і чотири студенти з педагогічної практики.