Одеська національна музична академія :: Кафедра камерного ансамблю :: Полянська Тамара Петрівна
Полянська Тамара Петрівна
  • концертмейстер кафедри камерного ансамблю
  • викладач кафедри оркестрових струнних інструментів
  • кандидат мистецтвознавства

Біографія:

Полянська Тамара Петрівна, випускниця школи імені професора П. С. Столярського. Навчалася грі на віолончелі в класі Жадана Юзефа Яковича, продовжила своє навчання в Одеській консерваторії (1976-1981) у Жадана Юзефа Яковича, а після відїзду викладача (1978) –  у доцента Купіна Павла Григоровича.

З 1984 року – концертмейстер кафедри камерного ансамблю Одеської державної консерваторії імені А. В. Нежданової (нині – Одеська національна музична академія імені А. В. Нежданової).

Будучи ученицею камерного класу видатного педагога і музиканта Ганни Захарівни Май, Тамара Полянська в перші роки роботи в класі Ганни Захарівни зіграла всі відомі віолончельні сонати, великі ансамблі. Поряд з цим, освоїла практично весь камерно-ансамблевий репертуар не тільки в класі Г. З. Май, але також в класах Віри Олексіївни Іваницької, Ольги Борисівни Маслак, Василя Петровича Повзуна, Надії Степанівни Кириченко та Людмили Вікторівни Зими.

Успішна робота Т. Полянскої, неодноразово відзначалася головами ДЕК, рішенням кафедри була представлена ??на здобуття звання «Переможець соціалістичного змагання» і її фотографія багато років перебувала на стенді переможців соціалістичного змагання Одеської державної консерваторії імені А. В. Нежданової.

У 1986 році Т. Полянська була членом виконавської групи делегації Одеської консерваторії в місті Оулу (Фінляндія) – самої північної консерваторії світу. Протягом 1990-1991 років була направлена ??викладачем віолончелі від Одеської консерваторії до Уханьської консерваторії (Китай). З 1996 по 2008 рік працювала за контрактом в Національному Філармонійному оркестрі Каїра (Єгипет).

З 2008 року і по теперішній час працює на кафедрі камерного ансамблю, а також викладає віолончель на кафедрі струнних інструментів Одеської музичної академії. Поряд з цим, розробила 2 теоретичних курси – «Історія виконавства на віолончелі та контрабасі», «Методика виконавства для віолончелі і контрабаса», які читає студентам академії.