Диссертационные работы 2018
|
|
|
2018 |
|
|
|
|||
1. |
3730 |
Битко О.С. |
Феномен театральності в композиторській поеттиці С. Прокоф’єва |
Нівельт О.А. |
Одеса |
194 с. |
|||
2. |
3741 |
Гань Сяосюе |
Образ і смисл як категорії фортепіанно-виконавського мислення |
Самойленко О.І. |
Одеса |
195 с. |
|||
3. |
3844 |
Гульцова Д.П. |
Поетика фортепіанного Етюду в Європейській музиці ХІХ-ХХ ст. |
Муравська О.В. |
Одеса |
213 с. |
|||
4. |
3731 |
Долинська Л.Л. |
Дитячий хор як виконавський феномен в жанровій системі муз. мистецтва |
Черноіваненко А.Д. |
Одеса |
194 с. |
|||
5. |
3732 |
Ду Чжоу |
Образ автора в камерно-вокальній тв-ті Ф. Шуберта: від поетичного слова до муз.-виконавської інтерпретаіцї |
Александрова Н.Г. |
Одеса |
200 с. |
|||
6. |
3845 |
Заєць Н.В. |
Жанрово-стильові аспекти фортепіанної творчості І. Альбеніса, Е. Гранадоса, М. Де Фальї у відтворенні іспанської національної ідеї |
Муравська О.В. |
Одеса |
199 с. |
|||
7. |
3733 |
Ілечко М.П. |
Укр. фортепіанна сюїта як предмет музикознавчого дискурсу: історичний підхід |
Самойленко О.І. |
Одеса |
216 с. |
|||
8. |
3734 |
Лю Нань |
Принципи виконавської інтерпретації поетики камерних вокальних творів М. Мусоргського |
Шип С.В. |
Одеса |
226 с. |
|||
9. |
3735 |
Лю Юйтен |
Явище стильової інтеграції у камерно-вокальній тв-ті європейських і китайських композиторів: від ХІХ-ХХ ст. |
Самойленко О.І. |
Одеса |
200 с. |
|||
10. |
3736 |
Ма Сінсін |
Текстологічні засади виконавської інтерпретації у фортепіанній тв-ті(від стилістичного змісту до семантичної типології) |
Самойленко О.І. |
Одеса |
201 с. |
|||
11. |
3737 |
Маскович Т.М. |
Хорова тв-ть Ганни Гаврилець в руслі «Нової Сакральності» |
Сергалюк Л.І. |
Івано-Франківськ |
223 с.+диск |
|||
12. |
3742 |
Навоєва І.Л. |
Укр. хорова та вокально-ансамблева тв-ть у контексті стильової неоготики пост-постмодерну |
Шевченко Л.М. |
Одеса |
210 с. |
|||
13. |
3740 |
Оганезова-Григоренко О.В. |
Автопоезіс артиста мюзиклу як творчий феномен та предмет музикознавчого дискурсу |
Соломонова О.Б. |
Київ |
445 с. |
|||
14. |
3743 |
Фурдий Ю.В. |
Ритмологічні аспекти жанрової еволюції фортепіанної багателі |
Завгородня Г.Ф. |
Одеса |
268 с. |
|||
15. |
3738 |
Хмель Н.В. |
Специфіка бандурних перекладень музики Бароко: виконавсько-текстологічний аспект |
Мірошниченко С.В. |
Одеса |
222 с. |
|||
16. |
3847 |
Юй Ле |
Останні сонати Л. Бетховена, Ф. Шопена, Ч. Айвза, О. Скрябіна в інтериоризації стильових етапів композиторської творчості |
Муляр П.М. |
Одеса |
188 с. |