Дисертаційні роботи 2018

 

 

 

 

 

 

 

2018

 

 

 

 

 

 

1.

3730

Битко О.С.

Феномен театральності в композиторській поеттиці С. Прокоф’єва

Нівельт О.А.

Одеса

194 с.

2.

3741

Гань Сяосюе

Образ і смисл як категорії фортепіанно-виконавського мислення

Самойленко О.І.

Одеса

195 с.

3.

3844

Гульцова Д.П.

Поетика фортепіанного Етюду в Європейській музиці ХІХ-ХХ ст.

Муравська О.В.

Одеса

213 с.

4.

3731

Долинська Л.Л.

Дитячий хор як виконавський феномен в жанровій системі муз. мистецтва

Черноіваненко А.Д.

Одеса

194 с.

5.

3732

Ду Чжоу

Образ автора в камерно-вокальній тв-ті Ф. Шуберта: від поетичного слова до муз.-виконавської інтерпретаіцї

Александрова Н.Г.

Одеса

200 с.

6.

3845

Заєць Н.В.

Жанрово-стильові аспекти фортепіанної творчості І. Альбеніса, Е. Гранадоса, М. Де Фальї у відтворенні іспанської національної ідеї

Муравська О.В.

Одеса

199 с.

7.

3733

Ілечко М.П.

Укр. фортепіанна сюїта як предмет музикознавчого дискурсу: історичний підхід

Самойленко О.І.

Одеса

216 с.

8.

3734

Лю Нань

Принципи виконавської інтерпретації поетики камерних вокальних творів М. Мусоргського

Шип С.В.

Одеса

226 с.

9.

3735

Лю Юйтен

Явище стильової інтеграції у камерно-вокальній тв-ті європейських і китайських композиторів: від ХІХ-ХХ ст.

Самойленко О.І.

Одеса

200 с.

10.

3736

Ма Сінсін

Текстологічні засади виконавської інтерпретації у фортепіанній тв-ті(від стилістичного змісту до семантичної типології)

Самойленко О.І.

Одеса

201 с.

11.

3737

Маскович Т.М.

Хорова тв-ть Ганни Гаврилець в руслі «Нової Сакральності»

Сергалюк Л.І.

Івано-Франківськ

223 с.+диск

12.

3742

Навоєва І.Л.

Укр. хорова та вокально-ансамблева тв-ть у контексті стильової неоготики пост-постмодерну

Шевченко Л.М.

Одеса

210 с.

13.

3740

Оганезова-Григоренко О.В.

Автопоезіс артиста мюзиклу як творчий феномен та предмет музикознавчого дискурсу

Соломонова О.Б.

Київ

445 с.

14.

3743

Фурдий Ю.В.

Ритмологічні аспекти жанрової еволюції фортепіанної багателі

Завгородня Г.Ф.

Одеса

268 с.

15.

3738

Хмель Н.В.

Специфіка бандурних перекладень музики Бароко: виконавсько-текстологічний аспект

Мірошниченко С.В.

Одеса

222 с.

16.

3847

Юй Ле

Останні сонати Л. Бетховена, Ф. Шопена, Ч. Айвза, О. Скрябіна в інтериоризації стильових етапів композиторської творчості

Муляр П.М.

Одеса

188 с.