Одеська національна музична академія :: Кафедра теорії музики та композиції :: Нівельт  Ольга  Альфредівна
Нівельт Ольга Альфредівна
  • кандидат наук
  • доцент, приват-професор
  • музикознавець
  • в.о. професора

Біографія:

Нівельт Ольга Альфредівна народилась 18 жовтня 1939 року у місті Одесі (Україна).

У 1953 році, після закінчення 7 класів загальноосвітньої школи № 103 та музичної школи № 3 (клас фортепіано), поступила на теоретичний відділ Одеського музичного училища, яке закінчила з відзнакою у 1957 році. З 1957 по 1962 рік навчалася на музикознавчому відділі Одеської державної консерваторії імені А. В. Нежданової (клас спеціальності – в.о. доцента Д. В. Камінського), яку закінчила з відзнакою та рекомендацією до аспірантури.

З 1969 по 1972 рік – здобувач кафедри теорії музики ЛОЛДК імені М. А. Римського-Корсакова (науковий керівник – доктор мистецтвознавства, професор Ю. Г. Кон).

Працює у консерваторії з 1 вересня 1963 року. 1974 рік – старший викладач, 1982 рік – кандидат мистецтвознавства, 1986 рік – доцент, з 1986 по 1988 рік – старший науковий співробітник, 1991 рік – в.о. професора, 2009 рік – приват-професор.

Пройшла стажування: НМАУ імені П. І. Чайковського (науковий керівник – доктор мистецтвознавства, професор І. А. Котляревський, 1974), ЛОЛДК імені М. А. Римського-Корсакова (науковий керівник – доктор мистецтвознавства, професор Т. С. Бершадська, 1979), ПДПУ імені К. Д. Ушинського (науковий керівник – доктор мистецтвознавства, професор С. В. Шип, 2010).

Ольга Альфредівна брала участь у Республіканських та Міжнародних конференціях. Серед тем доповідей на конференціях можна зазначити такі:

  1. «Про деякі помилки у музикознавстві» («О некоторых ошибках в музыковедении») (Одеса, квітень 2012).
  2. «Художній зміст опери М. Мусоргського «Хованщина» («Художественное содержание оперы М. Мусоргского «Хованщина») (Одеса, квітень 2013).
  3. «Роберт Шуман: романтик-новатор» («Роберт Шуман: романтик-новатор») (Одеса, грудень 2013).
  4. «Стильове розуміння явища модуляції» («Стилевое понимание явления модуляции») (Одеса, грудень 2014).
  5. «Стильова гармонія, як одне з джерел формування музичного мислення» («Стилевая гармония, как один из источников формирования музыкального мышления») (Одеса, квітень 2016).
  6. «Строфічна соната» (Строфическая соната») (Одеса, квітень 2017) та інші.